England here i come!!!!

På Onsdag gäller det, då sitter jag på ett plan till Manchester i England och sedan vidare till Bolton. Jag åker med ca 20 personer från min skola till Bolton där vi ska bo en och en i familjer som har ett barn som går i den skola våran skola sammarbetar med. VI ska vara där i en vecka, är jättenervös men det ska verkligen bli superkul!!!! Planet går 07.50 så vi ska vara redan på skolan 04.30 för att sedan åka till Arlanda som tar ca en timme. Kommer vara jättetrött den dagen. Ne, nu ska jag försöka sätta mig och skriva lite på min svenska berättelse så jag blir klar med den någon gång.

 image125

Kommentarer
Postat av: alicia

nee va kul :D lyllo dej!! :) hoppas du får det bra i england =)

Postat av: Bea

JAg e också nervös, men det klarar vi nog gumman!

2007-05-13 @ 18:39:44
URL: http://beastyle.webblogg.se
Postat av: Linda

alicia - Ja det ska bli jätte kul!:D

Bea - Hoppas det :/ Men de gör vi nog :)

2007-05-14 @ 19:31:57
URL: http://fashionbyme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback