Tjaa!

Jag har spatserat runt lite på stan med min kompis! Köpte inget hitta en hel del snygga grejer! Blandannat ett par jättesnygga solglasögon med vita bågar på åhléns bara 99:-!!! Jag och min andra kompis kanske ska åka till västerås o kolla lite, då kanske ja köper lite saker! De enda ja köpte va fika...mums.... äppelpaj med massa vanilsås! Visst det är inte jättebilligt att gå och fika men det är det nästan värt, de är så himla gott och mysigt. Jag måste verkligen gå och klippa mig nu för det öfrsta måste jag toppa mig men sen kan det ju vara kul att förnya sig lite så jag tänkte dra till med något riktigt snyggt! Kanske en ny hårfärg....! Jag ska fråga på frisören vad dem tror, dem vet ju vad dem pratar om så..!!! Visar sig men jag är verkligen helt såld på Paris Hiltons hår! Jag ska spara ut det så jag tänker aldrig klippa kort! VIll ha det där perfekta hollywood svallet! Här är några av mina favvo frillor!!
Paris HiltonParis HiltonLindsay LohanHilary Duff

Bilder från www.people.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback