Inspiration från visningar

Alberta FerrettiPhillip LimAnna MilinaroPhillip LimMarc Jacobs
Bilderna är från
www.style.com

Jag har suttit och kollat på massa olika visningar på style.com man ser ju direkt vad våren handlar om, klänningar, vitt, grått, lager på lager. När jag kollade på Marc Jacobs visning så var det väldigt mycket "classy woman" enligt mig, mycket höga midjor, stilrent, skärp i midjan, han hade även med lite varierade färger som starkt gult, rött, blått men även där grått, svart och vitt. I lacoste's kollektion ingår det mycket ränder, färger, svart, vitt och grått. Nått jag såg mycket och minst en på varje visning var trenchcoaten, den är riktigt snygg. Den fanns i massa olika färger så som röd, gul, svart, vit, grå, silvrig m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback