Äntligen hemma igen!

Jag har varit borta i Falun med skolan under hela den här veckan och har därför inte kunnat skriva något. Men nu är jag tillbaka igen!

För ett tag sen fick jag reda på att jag ska få åka till England tillsammans med några fler i 8:an på min skola. Där kommer jag att bo i en familj och gå i den skolan som våran skola gör det här utbytet med. Jag kommer att vara borta i en vecka 16-24 maj! Jag lägtar jätte mycket men ändå kommer det nog bli lite läsktigt att bo i en främmande familj. Tänk om det är jätte äcklig mat eller att familjen är helknäpp :S men det blir nog bra..hoppas jag! Jag har iallfall haft väldig tur att jag får åka, det var ungefär 30 st som anmälde sig och sedan lottade dem ut 20 st av dem och då var jag en av dem!!!

Ne nu ska jag gå! Är verligen supertrött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback